2010. június 29., kedd

Most van szabadidom, nem megyek mar ki a varosba, kimelem a labam, igy megirom, ami eddig nem volt fontos, vagy elfelejtettem.
Eloszor is, jelentem, _bar latjatok, olvassatok_, labfeminista lettem :-)
Aztan sorban a tobbi....:
Lattam zarandokokat, akik nagyon "durvakat" ettek. Egy lany megkente a kenyeret nutellaval, majd beleapritotta a forro tejbe, majd ugyan ezt lekvarral is megtette. De, a mai , az volt a csucs! egy srac kifurta a baqetteet, mint a hotdognak szoktak, beledugott egy banant, es befalta. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!
Egy japan lany ugy keszulodik reggelente, hogy kinyilik a bicska a zsebemben. egyedul foglalja a mosdot, pedig mi meg szoktuk osztani. Fogmaosas utan legalabb 15-szor oblitette ki a szajat, majd szepen komotosan bekente az arcat valami habbal, es szamoltam!-23-szor mosta le.
Netuddki meg a nyomunkban. Ilyen csapokat, ilyen intuiciot! nem kovet, nincs mogottunk, majd egyszer csak megjelenik, eskuszom a derult egbol! Ilyet akarok en is, difi nelkul!!! :-)
Kikkka! Isteni volt a lekvar, az uveget megtartom a vilagvege homokjanak.
Nyunyo, basszus, ez az uzi tegnap elottre! Ezt huztuk: Nem kell megmaszni a hegyet, hogy tudd, milyen magas! majd becsinaltunk a rohogestol!
Andi! Ma kibontottam a tiedet! Koszi, nagyon jot irtal, en meg nagyon tudtam, mikor vegyem elo.
Anyu! Koszi, amit kuldtel, nagyon telibe talalt, es nagyon jokor neztuk meg! Hatott!
A Caminon tenyleg mukodik a "kimondod es teljesul" Varost neztunk, es megszomjaztunk. Mondtam, de jo lenne egy ivokut! Nem leptunk 1º-et, es ott lett! (elotte nem lehetett ot, biztos abban a fel percben epitettek:-) )
Lattunk egy nagyon erdekes fat, tele hatalmas, feher bimbokkal. Beszeltuk, hogy de jo lenne latni kinyilva is. A kovetkezo fan ott voltak a gyonyoru viragok.( Biztos ez a gyorsan nyilo fa! :-) )
Ahogy korbenezek estenkent, ahogy jonnek-mennek az emberek, eskuszom, olyan erzesem van, mint ha valami korhazban, de legalabb is rehab.-on lennenk. Egyik alig bir menni, masik a labat kenegeti, harmadik a derekat fogja, negyedik a leegett boret apolgatja. ( hu, basszus, en mindegyik csoporthoz tartozom;-) )
Vegul, ha van kedvetek olvasni Betty blogjat, ime:
http://2º1ºszentjakabutjan.blogspot.com
En meg nem lattam, de biztos kiegeszulnek vele az itt irtak!
Ja! Zsuzsa lemaradt, vagy elorehaladt, nem tudni, csak azt, hogy nincs velunk. Talan meg osszefutunk......

3 megjegyzés:

  1. Fantasztikus vagy csajszi csak így tovább. A lábaidhoz meg "Ez olyan mint az alkalmazottak: Velük nagyon nehéz... ,de nélkülük meg lehetetlen. Fent kell tartani az irányító szerepet, szeretettel, megértéssel, néha meg a fene tudja hogyan. :)
    Csak lazán és mosolyogva.

    VálaszTörlés
  2. Koszi Kobak! Gondoltam ma rad, de ezt majd olvasod a kov. megjegyzesben!
    HOLA!

    VálaszTörlés
  3. Egészségedre :)
    jó volt látni benneteket, még ha oly aprók is voltatok a képen! :)))

    míg el nem felejtem!
    Kata ölel, nagyon szeret és köszöni hogy a nevelőanyud lehet :)
    szeretettel gondol Rád, és sok erőt kíván Ő is Neked!!

    VálaszTörlés