2010. június 27., vasárnap

Es elsosorban a mai nap apuert volt, neki szolt. Egz Maria szobor elott , ahol ebedunket is elfogyasztottuk (kenyer, sajt, forrasviz) , meghallgattuk, es eljatszottuk neki a Fegyverkovacs dalat. Most sem birom konnyek nelkul, igy meg nem tudtam egyutt lenni apuval, miota meghalt, mint most.
Na, aztan megeltem a szuletes minden pillanatat, meg a szembe csopogtetest is a vegen, ahogy folyt az izzadsag a pillaim koze. Vegre, 2 ora korul elertuk a hegycsucsot, es azt remeltuk, Hawai van, innen mar csak lefele megy az ut, Hat, nem tudom, melyik volt nehezebb, de valoszinu, ezt az utobbit egy kormom banja. Az egesz labfejem a cipo orraig csuszott elore, es iszonyatosan nyomott. A hatizsakomat azt hiszem, az utolso 3-4 km-re sikerult jol beallitanom, de semmi nincs keson:-) Beerkeztunk vegre,Panni kb fel oraval utanunk, de megvagzunk. Hatalmas a szallas, 1ºº-12º ferohely egylegterben! Telis-teli emeletesaggyal egy kb 3ºº nm-es helyseg. Izgi! Na, most megyek mosni, furdeni, majd vacsizni. Altatni nem kell!
Puszi nektek, es BOLDOG NEVNAQPOT LACIK, LASZLOK, LACKOK!

3 megjegyzés:

  1. Szia Kingi,
    először Anyu és Fannika sorait küldöm, nem tudtak regisztrálni, engem kértek meg, hogy írjam ide Neked, olvasd. :)

    Össze-vissza izgultam magam (Nagyi) hogy rendben találkoztok-e Pannival, úgyhogy dübörög a hátamról a kő. Minden oké! Mi is megérkeztünk, (fasza minden), de majd írok egy beszámolót a végén, de minden fantasztikus és ámulatbaejtően csudijó! :) A nagyi is édi nagyon! Nem tudom mi lesz veletek mert itt is nadon meleg van és sokat sétálunk és csak egy kis tatyónk van de így majdnem meghalunk...úgyhogy bele se merek gondolni hogy Ti hogy bírjátok, és ott még nicnsenek is bárok, éttermek, cípő és ruhaboltok ja és isteni jó fagyizók :) Jelenkezzetek minél hamarabb! Ezermillióbulliótrillió puscszimuszcsi anyu! Legyetek jók, jó utat, vigyázzatok magatokra: Nagyi, Fanni <3

    VálaszTörlés
  2. és akkor most én írok Neked:

    konkrétan itt ülök, és sírok mint egy kisgyerek.
    mindentől, a SZÜLETÉSEDTŐL, APUTÓL akit nem ismerhettem... a születést/szülést átéltem Veled, persze a magamén keresztül, édesapám még itt van velem, de kavarog bennem az érzés, hogy mi lesz, ha Ő már nem lesz...
    na el is hessegetem gyorsan ezt a gondolatot...

    büszke vagyok Rád/Rátok, és szeretettel ölellek Benneteket!

    VálaszTörlés
  3. Kikam , Edes! Millio puszi neked a soraidert!
    Ezek negyon sokat jelentenek!
    K

    VálaszTörlés