2010. június 27., vasárnap

A tegnap estevel folytatom, illetve aval, amit le sem mertem irni. Meg a szallas fele menet osszefutottunk.......NETUDDKivel. Gyomorgorcs, dobbenet, borzalom, lelkiismeret furdalas , minden kavargott bennem, de tudtam, lattam, hogy ezt nem tehetem magammal, es masokkal sem! A szobaatvcetel utan elmentunk setalni , es mire visszaertunk, se hire, se hamva. Kiderult, hogz attanacsoltak masik szallasra, ami mindenkinek jobb. Akkora ko esett le a szivemrol, mint a Himalaja. A vacsi isteni volt, vegetarianus ugyan, de csupa finom, kulonleges izkavalkaddal, es jo hangulatban telt. 1º-kor takarodo, lampaoltas. Mint a koleszben, Reggel 4-kor keltem, vartam a reggeli 6 orasi ebresztot felalomban, Kipihenten, farkas ehesen mentem reggelizni, majd osszepakolni az utra. A MEGSZULETESEMRE!!!!!! 7 korul indultunk, feltoltottem a kulacsom a varosban folyo forrasvizzel, es HAJRA!!!!! Ez, gyerekek besza, behu!!!! Olvastam mar hasonlokat, de nem hittem nekik, gondoltam, jon majd a nagy Janakkinga, es megmutatja minden papirfulunek. Ahhhha!!!! Ahogy ezt elkepzeltem, pont ugy nem ment! Iszonyu emelkedok, iszonyu tavolsagok! Nezed-nezed, hogy na, mar mindjart vege, erre ott a kovetkezo. Kinlodtam, sirtam, de gzurtem, Bettyvel jo tempoban haladunk, Panni leszakadva tolunk kovet, Zsuzsat nem lattuk indulas ota. Kegyetlen ez a szakasz, mikozben felemelo, csodalatos, gondolatokat sugallo, es olyan talyak, kilatas, hogz konnybe labad az ember szeme a latvanytol. Na, szoval megszulettem, ateltem, es nem volt konnyu! Anyu! Meselted, hogy neked sem volt leanyalom, na biztosithatlak rola, nekem sem. Szoval , ezt egyforman eltuk meg! majd az jutott eszembe, hogz meg kellet szuletnem, hogz szulhessek, es szulnom kellet, hogz megszulethessek.
Gyalogoltam ma mindenkiert, mert mindenki atelte ezt egyszer, csak mar nem emlekszik ra. Gyalogoltam ma Fanniert, Juliert, Ocsiert, a gzerekeimert, anyainkert, testvereinkert, es minden nevnaposert! Gomboromert, Moncsi-orszagos baratnom gyermekei apjaeret, Adam testverem apukajaert, es, Zsolti, erted is, mert te ZS Laszlo vagy! ma gondoltam ra, nem veletlenul!

1 megjegyzés:

  1. az előbbi bejegyzésedet olvasva az lett volna a kérdésem, hogyhogy 4-en vagytok... de így már értem!!! :))))

    neki ez volt elrendelve...
    ;)

    VálaszTörlés