2010. június 30., szerda

Pamplona-Puenta la Reina 26 km

Nagyon hosszunak tuno, kimerito napunk volt. egeto forrosagban gyalogoltunk. Valtozik a taj, Eddig osvenyeken, erdos, lombos videkeken gyalogoltunk, ma erett buzamezoket kereszteztunk.-Pannival , mi ketten szo szerint . Eltevedtunk, es megszunt az ut elottunk. Bambulasztunk, beszelgettunk, valami fura ultetvenyrol probaltuk megallapitani, micsoda. Panni hasonlitotta a kaporhoz, de nem az volt. Mire felkaptuk a fejunket , mar nem volt az Ut a labunk alatt. Kicsit ketsegbeestem, mondtam P-nak, probaljunk par szaz metert tovabbmenni, hatha..... Es innen 1º lepesnyire elottunk egy hatalmas KAPOR terem. P kimondta, es ime! Na, gondoltam, ez nem veletlen, mutatja nekunk az utat, hogy ugyan nem a kijelolt helyen jarunk, de az irany rendben van. Hajra, elore. 1º perc mulva ismet elkapott a panik, elbizonytalanodas, es erre megint ott termett egy KAPOR, jelezven: Hidd mar el, jo helyen jarsz, en majd mutatom az utat! Es, ha hiszitek, ha nem, a KAPROK bevezettek a kijelolt utba, majd megszuntek. Nem tudom, mennyivel mehettunk tobbet, mint a tobbiek, de a lemaradasunkbol 2 km-re tippelek. Jo kis figyelmeztetes volt! Itt egy percre sem terelodhet el a figyelmed! Nem gondolkodhatod ugy el magad, hogy kozben a szemed nem a jelen jarna! Emlekszel, Kobak, errol beszeltunk egyszer!
Szoval, hihhhhhhetetlenul mukodik az ut!
A mai tavunk elejen talaltam fel par turazoknit a foldon. Leesett egy zarandok hatizsakjarol. Ugyanis a meg nem szaradt ruhainkat indulaskor kicsipeszeljuk a zsakra, igy menet kozben a nap megszaritja. Vittem a zoknit magammal, es akiket megeloztem, mindenkitol megkerdeztem, nem o hagyta-e el. ( Otthon egy elveszett fel par zokni nem kardinalis kerdes, de itt, ahol lehet, hogy 2 par van csak a gazdajanal, az kellemetlen) hat, hosszu-hosszu ideig nem talaltam meg "Hamuzoknicskat", mar-mar kezdtem feladni, mikor egy KV-zoban felfedeztem 3 lanyt, akiket eddig meg nem lattunk az uton. Lengetem a zoknit, kerdon nezek rajuk, es nemetul oromkodnek a megkerult zokninak. Na persze, es halasak nekem, meg fenykepet is keszitenek rolam, mint eletuk megmentojerol :-) Kerdezem toluk, honnan jottetek. Hat, ok nemetek. Melyik varosbol? Berlinbol? Te jooooooo eg! Hat ezetr kellet nekem hosszu km-eken egy zoknival setalnom, hogy leendo lakohelyemrol ismerosoket szerezzek?! Tud ez a Camino valamit! :-) Meg is beszeltuk a lanyokkal, hogy ha itt mar nem is, de Berlinben feltetlenul talalkozunk! Csereltunk e-mail cimet.
Ma elhagytam egy alvos gatyat, nincs ra szukseg. Elhagytam? Marmint direkt otthagytam! Lacitol kaptam egy alvos polot a HERZ szalami emblemajaval. Ezt is keszultem kiselejtezni, de gondoltam, ma meg hordom, aztan koszosan mehet a kukaba, igy sporolok egy mosast. Mar reggel teljesen osszekentem kolbaszzsirral, igy stilusosan, sajat levebe fulladt bele. :-) Kolbaszgyari polo a kolbaszzsirba. :-)
Rengeteget iszunk! Napi 3-4 l viz biztos lecsuszik, es egesz uton nem megyunk pisilni. Nagggggyon durva!
Tegnap Lacival, Kikaval webkameraztunk! Lattak minket Pamplona fotren. DE jo lenne egy forditott webkam, hogy en is ratok nezhessek!:-)
Jonnek szemben (ritkan) zarandokok. Mi a fenet csinalnak? Lehet, hogy ok visszafele is gyalog mennek? Ok akkor az ONIMAC-ot jarjak? ( gyengebbek kedveert forditva olvasva a caminot)
:-) :-) :-)
Vegezetul Panni mai aranykopeseit idezem:
-Itt csak annak nincs baja, aki tegnap jott haza a Himalayarol.
-En nem tudok gyalogolva menni.....! :-)
Zs se hire, se hamva.
pusszantas mindenkinek, megyunk zoldseget venni, es csinalunk egy tal salatat vacsira! JA! Meg varost nezunk. Furi, nem? Megerkezel 25-6-7-km gyaloglas utan, mosdas, mosas, miegymas, oszt nekiugrassz barangolni:-)
Sziasztok megegyszer!

7 megjegyzés:

  1. Szia Kingi!
    Én aki elvétve ülök a géphez esténként, nost alig várom, hogy olvashassam az aznapi kalandodat! Nem semmi!!!!! Csak arra vigyázz, hogy mire haza érsz el ne kopjon annyira a lábad, hogy 2 számmal kisebb lesz. Képzeld az összes cipődet ki kell cserélni :-)
    Pusza kitartás!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Dori! A cipocseret majd megoldom valahogy, de attol felek, ez nem elkopik, hanem terebelyesedik. 43-as noi cipo nincs is! Jajjjjj nekem!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Kingi!
    Mióta elmentél nincs egy szabad gondolatom.Mindig azon jár a fejem, hogy hol sütteted magad, és mennyire? Bedobtad-e már magad az árokba, vagy még cipeled?!!!!
    A lábadnak erőt, Neked kitartást!!!!!
    Csók

    VálaszTörlés
  4. :)))
    micsoda jelek, úristen! kapor... pfúj, a szagát se bírom. ezek szerint én eltévedtem volna rendesen :(

    besza-behu miket írsz :)))
    napközben megint elkapott a sírás, amikor anyuval beszéltünk Rólatok, nem tudom miért vagyok ennyire érzelgős.. írd meg, ha Te tudod, hátha Te ott LÁTOD, amit én itt nem, jó?

    ma megölelgettem Fannikát, és jól hazaengedtük a "kicsikhez" :) elfáradt, sokat láttak, jöttek mentek :)

    remélem a lábad mielőbb visszatalál a "helyére", és nem rakoncátlankodik tovább!

    valamelyik este Ritával végignéztük egy magyar zarándok útját fényképeken itt a neten, gyönyörű helyeken jártok!!!

    megyek, elteszem csemetét holnapra, bár még nagyon zsezseg...

    szép álmokat, gondolom ma sem kell altatni! :)

    VálaszTörlés
  5. hm... valami fura időket ír ez az oldal...
    nálam este 10 óra 4 perc van, és itt 13.04-et ír.. ezt is az ÚT teszi? ;)

    VálaszTörlés
  6. Kikam , draga! Latomasaim meg nincsenek, de valoban tobb a latni es erzekelni valo , mint eddig barhol mashol, ahol jartam. Szamitottam ra, vartam is az ilyen torteneseket, megis mindegyik egy igazi meglepetes. Varatlanul hullanak elem, erot, gyonyort, csodat adva! Keszulj, akar evekig, ha kell, es ha elindulsz, lehet, jovok veled ismet! Puszillak sokszor, es a kiskrambot is! Az apjaval mizu? Neki is atadhatsz nehany testveri olelest tolem/ tolunk.

    VálaszTörlés
  7. oncsi! ne aggodj! A legjobb helyen vagyok, ahol valaha is lehettem volna-lehetnek! A zsakom sulya csokken, ahogy hajingalom ki a felesleget, de osszszoktunk mar a zsakkal, neha sulytalan. koszi a biztatast! Szeretettel gondolok ratok!

    VálaszTörlés