2010. június 24., csütörtök

Indulás előtt egy nappal..... Bepakoltam. 14 kg!!!!!! Aztán kipakoltam. Majd leszereltem a gurulós szerkezetet. Néhány dolgot félretéve 12 kg. Majd ismét ki, majd be, aztán ki , megint be, 8-szor. Most pár dekával több 9 kg-nál a hátizsákom. Piszok nehéz! Mi a fenét lehetne még itthon hagyni, hogy elérjem az ideális 7-8 kg -t? Be vagyok tojva!!!!! :-) Eddigi utazásaim során nem volt gond a súly. Vitte a kocsi, vagy a repülőgép, aztán csak húzni kellet a bőröndöt néhány méteren keresztül. De most!? Én vagyok/leszek a teherhordó! Na, meg aztán úúúúúúútálok nélkülözni! Fogalmam sincs, mire lehet szükségem, ami nincs nálam, de már most érzem a "minden kéznél van" hiányát. Reggel már megérinthet az indulás valódi szele! Panni, Andi indul. 9-re megyek a reptérre búcsúzni tőlük. Nem egész 24 óra múlva találkozunk velük Párizsban. Némi irigységgel gondolok rájuk, nekik már fizikálisan is elkezdődik holnap az út. Ugyanakkor megnyugvás, hogy van még egy napom, átgondolhatom a zsákom tartalmát, körbenézhetek a lakásban, hogy mindent rendben hagytam-e , és egyébként is!-jó még itthon lenni! Fura ez a kettősség! Pár hónapja úgy éreztem, ha tehetném, azonnal indulnék, ma meg kérnék még néhány nap haladékot.
Úgy érzem, mindent megtettem, hogy felkészülten vágjak neki ennek a kalandnak. Olvastam, fórumoztam, bújtam a netet, kérdeztem, válaszoltam, segítettem másoknak a jegyrendelésben, infokat küldtem, gyalogoltam, és nem utolsó sorban gondolkodtam. Mindig egyre közelebbinek, és ismerősebbnek éreztem a Caminot, most pedig, mint ha a teljes ismeretlenbe indulnék.
Nagyon lassan telt az idő idáig a tavalyi elhatározásom óta, mégis egyszer csak villám gyorsan itt lett. SEGÍÍÍÍÍTSÉG!!!!! Én még nem készültem fel erre!!!!! :-) Lökjön valaki meg, hogy induljak!
Csupa kettősség és kétely! Várom, hogy ki-és letisztuljon!
Kell ez nekem? Naná!!!!!
HOLNAP INDULOK A CAMINORA!!!!!!! :-) :-) :-)

5 megjegyzés:

  1. Szia. Menet közben is elszórhatod/ajándékozhatod a felesleges holmijaidat. És helyette újakat kapsz, ha kell. Így megváltozik amit viszel. Kívül és belül is.

    VálaszTörlés
  2. ahhhhh, igen, de mit kezdek egy két számmal kisebb fürdőrucival, vagy 3 számmal nagyobb papuccsal?:-)Persze! Igazad van, de többszöri átvizsgálás után sem érzem, mi válhat feleslegessé?!Na, majd kialakul, de ehhez már úton kell lennem!

    VálaszTörlés
  3. Szeva Anya,

    ne aggódj, minden benne van a hátizsákban, ahogy én Téged ismerlek :)
    bár elvinnél engem is benne, hogy lássam majd amit Te fogsz!! :) bár akkor tutti nem bírnád el :))

    izgulok érted/értetek!! nagyon várom már az élménybeszámolókat!

    vigyázz magatokra, az álmaidra, és bízz magadban! :)

    ölelünk! :)

    VálaszTörlés
  4. Ha elindulsz, már nem kell aggódnod, ott lesz az Út!. :-))) Buen Camino!
    chiara

    VálaszTörlés
  5. Sose izgulj! Az én hátizsákom 20 kg volt, és csak a legszükségesebb dolgok voltak benne :)
    Roncesvallestől úgyis lejt az út. Mert ahová előző nap felmentél, onnan le is kell menni! Pár nap, és észre sem veszed a súlyát!
    Buen camino, guapa!!!

    BarDó

    VálaszTörlés