2010. július 10., szombat

Boadilla del Camino-Carrion de los Condes 26 km

Este, miuta megirtam a blogbejegyzest, setaltam egyet az allberge parkjaban, ahol Pannit lattam, amint a belga srac masszirozza a labat. Kiderult, hivatasos masszor, P szerint a profik kozul valo. Ram is jutott 5 perce, kicsit atgyurta a vadlimat, sarkamat, nagyon jol esett. Mentem volna lefekudni, 2 fiu allt a halo ajtajaban, tanacstalanul, mert nem nyilt az ajto. Beragadt . Se ki, se be. Feladtuk a probalkozasokat, az egyik benn levo nemet leszerelte a szunyoghalot a furdo ablakarol, igy azon keresztul eljutottunk vegre az agyunkig. lefekves utan kb 20 perccel erkezett a mellettem lako, es a tolerancia-hataromat surolo zajongassal elkezdett pakolaszni, nylon zacskot csorgetni, es foltamatosan a szemembe vilagitott a telefonjaval. Legalabb 20 perces muvelet volt, jol felhuztam magam, nehezen jott alom a szememre. Mire ujra alomba merultem volna, a szel kezdte csapkodni az ablakot, amit vegul a szandalommal sikerult kitamasztanom. aztan csak elaludtam, reggel 6-kor frissen keltem. Panni mondta, hogy hatraszalad, megnezi, van-e reggeli. Mi meg Bettyvel alltunk, es vartunk..... Gondoltam, utana indulok, megnezem, honnan kell kimentenem a kishugomat, mire arra lepek be az etterembe, hogy boldogan tomi a hasat. kerdezem, hat te? Azt mondja artatlan arccal, hogy megnezte, van kaja, hat akkor eszik! :-) Igaza van! Nem is mondta, hogy visszajon nekunk szolni! ;-) Igy aztan Bettyvel elore indultunk, az elso faluban reggeliztunk, itt ert be Panni minket. Az ut hozza tovabbra is a meglepeteseit! A tegnapi bejegyzesem utan a kovetkezo uzenetet kaptam Lacitol:
valojaban semmit sem birtokolsz, csak orzol egy darabig.
S ha keptelen vagytovabbadni azokat, akkor azok birtokaolnak teged.
Barmi legyen a kincsed, ugytartsd a markodban, mintha vizet tartanal!
Mert, ha megszoritod, eltunik. Ha kisajatitod, tonkreteszed.
Tartsd szabadon, es orokre tied marad" (Buddha)
Ez igy onmagaban is igaz, nem meg a tegnapi gondolatom utan. raadasul erre figyelnem is kell a kovetkezo napokban. A tegnap megirt idoszak ugyanis jo nehany even keresztul kisert!
A fold felett lebegve ereztem magam, se fajdalmam, se terhem nem volt, konnyeden, boldogan, ruganyosan ;-) , lazan jartam. A kovetkezo falu kocsmajaban egy esteji ruhas no teblabolt, nem volt a kepbe illo ez a megjelenesi forma:-) Kerdeztem tole, hova-hova ebben a szep ruhaban, e s megdicsertem milyen csinos! Mondta, hogy eskuvore megy. Hopppa! Nekem most van az eskuvom!!!!!! (az utam szerint) Pakolja am az ut elem a jeleit! hat, innen ez a fene nagy boldogsagerzet! Ezert jarok a talaj felett 2 meterre, innen az "en vagyok a vilag kozepe" erzes. Olyan konnyeden mentem ma, hogy tobbszor megalltam szamot vetni a cuccaimrol, hogy mindenem megvan-e? Mindig azt hittem, elhagytam valamit.
Bettyvel jokat beszelgetunk az uton, neha mar az az erzesem, bemaszunk egymas gondolataba. En gondolok valamira reggel, o nehany ora mulva szoba hozza, neki jut eszebe valami, par perc mulva rakerdezek.
vasaroltunk gyumolcsot ut kozben. Gondoltam, ha mar ilyen jo kis merleg van a boltban, le lehetne merni a zsakom. Szivesen megtette a tulaj! 9 kg!
Ez nekem nagyon idealis!
Sokat fogytam. Lotyog rajtam a legging-nadrag, sovanyodott, izmosodott a combom. Nem banom! Volt rajtam 6-8 kg felesleg.
Az utolso, kritikus 6 km egy valodi lakodalmas menet volt! Orultem, hogy nem faradtam el, fel voltam dobva az elso -majdnem_, fajdalommantes naptol, mikozben a gyalogut ket oldalan, es kozepen a kocsinyomban gyonyoru, szines mezei viragok nyiltak. Olyan volt, mint ha egy szepen feldiszitett hazassagkoto teremben lepkednek az anyakonyvvezeto ele. :-)
Na, szoval, ferjnel vagyok, boldog vagyok, teljes az eletem! Nem is hianyzik mas, csak egy baba! Kivancsi vagyok, draga elso szulott lanyom, Fanni szuleteset hogy elem meg holnap?! Es , persze szinte tartok attol a 6-7 evtol ami kritikus volt az eletemben. Igaz, itt 3 nap alatt megfejtem az estleg elottem titokban maradt fejezetet eletem ezen szakaszanak.
Beertunk a szallasra. Hat, szent Klara kolostor ide-szent Klara kolostor oda, szornyu, es a korulmenyekhez kepest draga. Zsufolt, lepusztult, es nem figyelnek apro zarandok-igenyekre. Nincs szemetes, nincs korlat a keskeny emeletesagyon, nincs egy akaszto a zuhanyozoban, ahova a ruhaidat, torolkozodet felakaszthatod, es keves a szaritokotel. Nem az igenyeim nagyok, de szeretem, ha az ar-ertek arany ki van egyenlitve. Mindez 7 euro, mig tegnap a medences, parkos, minden igenyt kielegito szallas 6 eu volt. Ezt legkozelebb jobban korbe kell jarnunk!
Csokollak benneteket!

1 megjegyzés:

  1. Szia Édesim!
    Már írtam neked...de oly macerás volt a regisztráció...hogy közben elszállt.Sajna!
    Szóval:ma olvastam el az eddigi irományaidat,-amit nagyon élveztem-bár több óráig tartott:)De megérte!
    Az utolsó esküvős élményeid után jöttem rá,hogy mi is ezután találkoztunk.Fannika kicsi volt,Julcsi még kisebb...(Te pedig épp a szülések fázisához érsz:)Biztosan nem véletlen,hogy most tudtam megnézni az eddigieket..Gondolom,nagyon sok minden kavarog benned,azon túl is aminek a töredékét leírod itt nekünk..
    Azért ez nem egy "örömséta"-de büszke lehetsz magadra,hogy belevágtál,és hogy ilyen hősiesen helyt állsz!Sok erőt kívánok továbbra is!Kitartó lábakat,és hátat!
    Igyekszem ezután sűrűbben nyomon követni a további élményeidet,és megpróbáltatásaidat.(Milyen rövid út lesz ezután eljutni a Zrinyiből az Achimba!?:)
    Szeretettel gondolok rád!!!Katuska

    VálaszTörlés