2010. július 22., csütörtök

Ventas de Naron-Boente 33 km

Nem a terveim szerint telt az ejszaka. 8-an aludtunk csak egy szobaban, megis eleg levegotlen volt a helyseg, ablakot nyitni meg nem tudtunk, mert a szomszedos istallobol doltek be a legyek. Most legyek, vagy ne legyek??? :-) -vagy levegot kapjak? :-)
Ejszaka iszonyatos horkolasra keltem. Bedugaszoltam a fulem a fuldugoimmal, de ez ellen a zaj ellen hatastalannak bizonyult. Hosszu ide-oda forgolodas utan felbatorodtam, es gondoltam, kicsit megpiszkalom a "zajokozot". Odaleptem a szomszed agyhoz, es kicsit megsimogattam a fenn alvo fiu halozsakba bujtatott labat. Hirtelen felult, ilyedten nezett ram, en meg megdermedve alltam, mert a horkolas nem szunt!!!!! Basszus! az alul alvo no horkolt! :-) Suru sorry-k kisereteben visszasummantam az agyba. :-)
3/4 8 ig aludtunk. Diaval, es egy baszk lannyal reggeli kozben talalkoztunk. 3. napja nem volt szallasuk, szetfagytak a hidegben a szabad eg alatt. Kerdeztem tole, hogy ez a lany nem a "foldijevel" van? AAAAA!-mondja, es kozben ket mutatoujjat egymashoz erintgeti.... ok csak basz.............. -kok:-)
Irto hideg volt! Lastszott a lehelletunk, nem lepodnek meg, ha minusz fok lett volna. Mi volt , amibe az elso lepeseimkor botlottam? Egy 5 levelu lohere!!!!! Na, akkor matol egyutt a "csapat" !!!! Lacinak es nekem is mindennel fontosabb volt olyan tarsat talalni, akinek a gyerekei erdekei az elsok, es legfontosabbak. Ezert is kaphattam igy a jelet a kapcsolatunk kezdeterol. Es az egesz napom ennek jegyeben telt, minden kulonosebb jel nelkul. Nincs mar tehentragya az uton! Konnyeden megyek! Nem faj semmi! Nem nyom a hatizsak. Semmi, de semmi bajom nincs!
Orulok a napsutesnek, a legyezo szelnek, es minden lepesnek, ami kozelebb visz a cel fele!
Volt az uton egy kissrac az apukajaval. Bicajjal haladtak volna, ha a kolok fel birt volna tekerni az emelkedokon. De ne.... Es az apukaja tolta, nyomta, vonszolta felfele. Olyan kedvesen, turelemmel, hogy elokaptam a fenykepezot, hogy lekattintom oket. Mire elvettem a szemem elol a gepet, felbukkant a kanyar mogul egy tolokocsis, szembe velunk, aki felhaborodottan mutogatott, es integetett, hogy mit kepzelek, miert gondolom, hogy az o rokkantsaga megorokitendo dolog?! Remelem, meg tudtam neki magyarazni, hogy nem o volt a celpont, de eleg kellemetlen volt az eset.

Kibe botlok? A csilingelosbe! A 2-es szamuba. Gorcs a gyomromban. Most leutom. De megsem..... Harafordul, udvozoljuk egymast, es mosolygunk. Megsem zavar! Lassan megy, nem ugy, mint szokott. Faradt a tarsa, nem tudnak szokas szerint haladni. Lelepem oket. Tullepem oket! Tulleptem rajtuk! Gyertek csak csiliongelosok, mar nem zavartok!

Talan mar latunk olyan hegyet, ami mogott Santiago van, de azt az eget, es olyan felhot, ami Santiago felett, az biztos!

Nehany km-rel a mai beerkezesunk elott lattunk egy holgyet. Idosebb, szepen, lassan, egyenes derekkal jar. Talan o lehet "Colombo" felesege?! Felbatorodtam, megkerdeztem. Nem talalt. Valtottunk nehany szot, ki, honnan , hova, majd atmenet nelkul elkoszont, jelezve , hogy egyedul akar lenni. A szallasunkon, amit meg a tegnapi albergeben foglaltak nekunk, ujra osszefutottunk, raadasul egy szobaba kerultunk. Nyomasztott a hallgatagsaga, megkozelithetetlensege. Diaek a szomszed szobaban kaptak helyet, atjottek beszelgetni. Kerdeztuk a nenit, nem zavarjuk-e? Mosolygott, mondta, hogy dehogy! Vegul mar egyutt boroztunk, ettuk a sajtot, szolot, olivabogyot. Egesz jo fej! 18 eves koraban egy spanyol szerelme azt mondta neki, hogy a legszebb orszag a vilagon Spanyolorszag, de a legszebb varos Budapest. Azota vagyik oda. Egyebkent perui!!!! Talalkozott Sherley McLainnel, egy perui etteremben!
Millllio puszi nektek!!!!!!!

5 megjegyzés:

  1. szia Anya,
    régen írtam, elnézést is érte
    2-3 napot olvasok mostanában egyszerre, azt is éjjel, mint a bagoly :)
    örülök, hogy minden rendben Veletek, és nagyon szorítok értetek itt a finisben :)))
    Anyu gondolom már lassan ébredezik, és indul elétek! de irigylem, bár láthatnám az egymásra találásotokat!!!

    itthon nagyon meleg van, még éjjel is, olyan furi, hogy Te mínuszokról írsz...

    "Tudjuk, hogy a mindennapok alatt van egy másik
    élet. Tudjuk, hogy helye van az áhítatnak, és helye van a csodának, és amikor azt a dimenziót észleljük, tudjuk, hogy az a mi igazi otthonunk."

    ölellek, kika

    VálaszTörlés
  2. "Akár azt is mondhatnánk, hogy a zarándoklat
    időnként megköveteli, hogy kövessük félelmeinket.
    Hogy éppen oda menjünk, ahova igazából nem akarnánk. Hogy újralátogassuk azt, amit már elvesztettünk.
    Vagy válaszoljunk egy új kihívásra,
    aminek el sem tudjuk képzelni, hogyan fogunk
    megfelelni. Azt mondtam, kövessük félelmeinket: éppen ebben van a dolog pikantériája. Oda kell mennünk. A zarándokút nem a biztonságról szól."

    VálaszTörlés
  3. Drága Kinga!

    Le a kalappal előtted!Nagyon büszke vagyok rád!
    Azóta többen beszélgettünk csajok, erről a kicsit hosszúra nyúlt menetelésről,én már biztosan tudom nekem is meg kell csinálnom!Addig is gyűjtögetek!
    Nem utolsó sorban,pedig Boldog Névnapot Kívánok Neked!Kitartás!
    Millió puszi Brigi

    VálaszTörlés
  4. Kika! Tokeletesen stimmel, amit/amirol irsz! Koszi!
    Brigi! Koszi a biztatast, es a koszontest!

    VálaszTörlés