2010. július 15., csütörtök


Leon-Hospytal y Puente de Orbigo 33km

Megy ez! Lenyomtuk a 33-at! 3 ora korul be is ertunk!
A Leon kornyeki utakrol (be es kivezeto) annyit, hogy az utikonyv szerzoje szerint eletveszelyes! Azt ajanlja, uljunk fel buszra, es az ablakon kinezve imatkozzunk a gyalogosan kozlekedo zarandokokert. Ez azert barokkos tulzas volt tole, de valoban, idonkent kellemetlenul kozel haladtak el mellettunk az autok, kamionok.
Tegnap nagy csalodas volt a teszta. Kertem egy pohar vorosbort, es kerdeztem, "pasta" van-e? Mondtak, hogy igen, megkaptam a boromat, vizemet, es ultem az etlapra varva. Egyszer csak megjelenik a pincer, nagy buszken, elegansan leteszi a nagy tanyert elem, hogy ime, itt a pasta, amit kertem. Metelt teszta, paradicsomszosz, kagylo, rak. (szo nem volt feltetrol, gondoltam, ez a pasta-pasta) Ha valamit nem kivantam, akkor az ez volt. legyurtem belole a szamomra ehetot, nagy fintorogva, csalodottan falatoztam. Meg ma is idonkent azt ereztem, hogy viszont latom :-( :-)
nem aludtam jol, mar megint nem..... A fejem mellett ment el legalabb 5 vizvezetek cso, minden csapkinyitast, Wc lehuzast az agyambol elvezhettem.
Reggel az indulas utan mar 3ºº m-re elakadtunk. Nem csak mi, masok sem talaltak a jelzest, minden terkep mas iranyt jelolt, volt, aki mar iranytuvel tajolt, mikozben minden iranybol jottek visszafele is az eltevedt hatizsakosok. Gondoltunk egy nagyot, elindultunk a nekunk leginkabb szimpatikus iranyba, ami, mint kiderult, nem is volt rossz megerzes, de egy helyen nem kanyorodtunk el, igy egy negyed orat meg kovalyogtunk, mire megtalaltuk az elso sarga nyilat. Kozben majd megfagytunk! Kutya hideg van am ! 8 fok volt reggel 6-kor, es 9-ig nem is igen enyhult, aztan meg villamgyorsan kellett a ruhat ledobalni magunkrol, meg ne gyulladjunk. A hidegtol fajt a kezunk, szinte gorcsben allt a botot fogva. Azt hittem, sosem tudom mar elengedni :-( Voltak az ismeroseink kozul, akik mas iranyt vettek, veluk nehany km utan futottunk ossze. Mondtam a "nagy nemetemmel", hogy ugye, ugye, minden ut Romaba vezet! Nez ram nagy bamban, miert pont Romat emlegetem? Hiaba ismeteltem, csurtem-csavartam, nem kapcsolt. Majd kb 10 km utan rohan utanam a srac, hogy eddig gondolkodott, mit is akartam mondani. Megvan! Minden ut Romaba vezet!!! :-) Ahhhhhhha! Igen , ezt akartam mkondani ;-)
Betty elmaradt ma tolunk. 27 km utan azt mondta, neki mara eleg volt, nem rohan sehova tovabb. Bekisertuk a szallashelyere, pihentunk egy fel orat, majd a fajo bucsu utan tovabbindultunk. Vegig autout mellett vezetett az utunk, eleg lehangolo, kellemetlen, zajos. Nem is igen tudtam a gondolataimmal lenni, igy inkabb zenet hallgattam. Kedvesek az autosok, kamionosok, sokan rankdudalnak (remelem, biztatasbol :-) ), de ha tudnak, hogy idonkent majd kiugrom a bugyimbol ijedtemben, biztos halkabban nyomnak a kurtot.
Ma mar 3 gyerekes anyuka vagyok ;-) Megszuletett a kissssiam, kis draga gomboc. Ki is teljesedett a csalad, vegre egy legeny! :-) -mint , ahogy en is! Labilag majdnem, eronletileg teljesen rendben vagyok! -Jelentem! Biztosan hasznalnak a gyogyszerek is, amit dupla adagban kezdtem el szedni (biztos, ami biztos), meg a tegnapi lab-problema-kor atragasa sem volt haszontalan. Igy mara ismet joban lettem vegtagjaimmal, jol jeleztek, mikor akarnak pihenni, en meg teljesitettem a kerest, es dicsertem! Okos! szep lab! Na meg 2 km! :-) tartozom ma neki egy masszirozassal, el ne felejtsem, mert meg megharagszik :-)
Nagyon helyes kertje, annal ratyibb szobaja van a szallasunknak. Illetve, mint kiderult, van neki egeszen jo is! :-) Hivogato kavicsos udvar tele novenyekkel, bokrokkal, persze, bejon az ember fia,gondolhatja,hogy ez csak jo lehet! Majd fizetes, pecseteles utan betereltek egy olba. Raadasul tiszta mocskos az agy! Szoltunk, hogy csereljenek agynamut, de azzal munka van, inkabb masik, kategorikkal jobb szobat adtak. 5 emeletesagy, huvos, kedves. Kulonosen figyelunk az agyakra, mert ma nem gyoztek orvoshoz rohangalni, gyogyszereket kivaltani az ismeroseink. A lanyt iszonyuan osszecsipkedtek az agy-poloskak:-( Ilyen is van, es sajnos nem ritkan.
Edit fenseges salatat keszitett, mire lezuhanyoztam. Matattam a szoban, mire kijottem Panni nagy trecselesben volt, mint kiderult, egy magyar sraccal, Attilaval. 4-en egyutt mentunk vacsizni. Azon tul, hogy jot ettunk , es jot beszelgettunk, volt meg egy haszna a talalkozasnak: megtudtuk tole, hogy naponta kb 3ººº kkaloriat eget el a szervezetunk. Ez tok jo, mert a mai vacsit (vorosbor, sultkrumpli, sult bacon, koooobi) egy nap alatt le tudom dolgozni.
Holnap vagy 29 km-nel megallunk, vagy 36-nal lesz szallas. Ezt meg menet kozben ertekeljuk.
leragad a szemem....mint annak a bizonyos napkozisnek......
Puszi nektek!

1 megjegyzés:

  1. Kingikém!
    Ennél feketébb-fehérebb mutatója nem is lehetne az életnek. Ez is figyelmeztetés.........
    Hál' Istennek nem történt komolyabb baj-legalábbis remélem nem komoly a horzsolás.Távgyógyit csinálok.
    Lazítsatok, pihenjetek!!!Jó a döntésetek.

    Puszi Mindkettőtöknek: Anu

    VálaszTörlés