2010. július 11., vasárnap

Calzadilla de la Condes-Terradillosde Los Templarios 26,5 km

Tovabbra is fel vagyok haborodva a tegnapi szallasunkon! Tetezte a bajunkat, hogy 3 spanyol no a lampaoltas utan is fennhangon beszelgetett, majd kedvet kapva toluk a nemetek is bekapcsolodtak. Mire ez a csapat elcsitult, megerkeztek a jokedvu meccs-rajongok, es olyan joves-menesbe kezdtek a szoba es az eloter kozott, mint akik nem tudnak ejszakara leallni. biztos benne volt a boogie a labukba, de az en agyamban is tancot jartak a cifra gondolatok:-)
A matracom ugy hajlott kette alattam, hogy egy teknoben fekve ereztem magam, de legalabb a legurulas eselye csokkent. Egyikonk sem aludt egy szemernyit sem (legalabb is igy ereztuk) , ezert 5.50-kor mar a km-eket rottuk. 17 km nyilegyenes szakasz allt elottunk, amit egy telepulest sem szel at. Neztunk elore, es csak az utat lattuk magunk elott, egy aprocska, icipici kanyar nelkul. 6 km utan alltunk meg reggelezni. Nehez volt a zsakom, szamoltam, mi nyomhat ennyit. 4 barack, kb 5º dkg, csokis keksz 20 dkg, uj fogkrem 10 dkg, Bettyvel megfelezett 400 g-os tusfurdo 20 dkg, es az uj polom max 10 dkg. Ez testverek kozt is tobb, mint 1 kg, es erzem! A pihenonel beert a szokasos "start-team" (olasz lany, japan csajok, chilei fiuk, es szetosztottam koztuk a barackot es a csokis kekszet. Ez ilyen helyen nagy kincs, orultek is nagyon! Meg is allapitottam, mar anyaskodom, koremgyujtom, es etetem a kiscsibeimet. Elvegre mar van egy gyonyoru, egeszseges, hatalmas kek szemu Fanni babam!!!!!!!
Hegyet masztam sik terepen! Legalabb is igy eltem meg a mai napot! Nyugos voltam reggel, es a labambol sem mult a fajdalom a szokasos bemelegedesi idoszak utan, ami az utolso nehany napra visszatekintve szokatlan volt. Mire rajottem, elfelejtettem betekerni, osszeszoritani a labfejem. Az ut szelen allt egy bodega, kavet, sultkolbaszt, uditot lehetett kapni, itt megalltunk, es megtettem a szukseges intezkedeseket a harantbaoltozatom tekinteteben :-) Ekkora marhat!-gondoltam magamrol, itt szenvedek mar miota, es nem esik le a tantusz!
Kerdeztem a bodegas pasast, van-e itt mosdo? (konkretan klotyo) Mondja, persze! Nezzek csak korbe, 1º-1º km-re jobbra, balra, elore , hatra! Csak a klozet ajtot jol csukjam be magam utan!!!:-)
Innentol konnyen haladtam, felszabadultam, es eszembe jutott, hogy napok ota nem hallgattam zenet, most viszont jol esne kicsit valtozatossa tenni a monoton tajat. Veletlenszeruen, oda sem nezve kivalasztottam az elso szamot: Koral-kergesd el a felhot.....! Olyan zokogasba tortem ki, hogy magam is meglepodtem. Joleso, de fajdalmas zokogasba, mikozben anyu jutott eszembe, igy aztan fel is hivtam, mondtam, hogy hallgassa meg o is. Miutan kikonnyezte magat, visszahivott, es egy jot beszelgettunk. A kovetkezo piheno utan (letudva az elso 17 km-t) szarnyra kaptam, es a feltoltott zeneimre vegigtancoltam az utat! Lengettem a botom, lejtettem idonkent egy-egy flick-flackot is, csiporingatas, vallrazas, hadd szoljon!!!!! Naggggyon jo kedvem volt! Arra gondoltam, ha ezt az energiat amit a gyalog-tancomba fektettem, a menetelesemre forditottam volna, ma eljutottam volna Pekingig :-)
Tanulva a tegnapi napbol, megfontoltabban valasztottunk szallast. 5 agyas szoba, szimpla agyak, es csak magyar lanyok! Hurra! Itt talalkoztunk eloszor egy orosz szarmazasu bp-i es egy "szimplan" bp-i tanarnovel. Az orosz lany ki van akadva, hogy o nem hagyna el a testveret menet kozben, es biztos nem tudna hozzafogni enni sem, amig a szeme fenye nem ul az asztalnal. Ezzel sokkolt egesz ebed kozben. De jo, hogy nem egyforman gondolkodunk! (plane, hogy Panni nem gondolkodik vele egyforman ;-) )

Naponta jartatom az agyam a spiralon..... ugy gondolom, ez a legszebb geometriai alakzat. (mar amennyiben az :-) ) Sokszor jut eszembe, mi es mikent befolyasolja, hogy ki mennyire jut a kozepponttol, ki/mi es hogyan segiti az elorehaladast, vagy eppen mi gatolja, mikent, mitol akadhat meg a folyamat. Drukkolok magamnak, innentol kezdve " be ne akadjon a lemez" ;.)

Erdekes! : a nap szinte teljesen kiszivta a nevjegykartyamat, ami a zsakom tetejen van, mar alig olvashato a nevem, cimem. Panni gondolata, hogy ahogy az ut menten valtozom, tunik el a regi "janakkinga" es szerintem jelkepezi meg a lakhelyvaltozast is, ami elottem all.
Van meg egy kis idom, irok nehany dolgot a felszerelesrol. ( ez itt nem torveny, ez csak az en velemenyem)
El ne indulj 1º kg-nal sulyosabb hatizsakkal!!!!! Ha en tudok 9 kg-mal menni, te is tudsz! Aki ismer, erti mire celzok!
Bot : Az elso 1-2 napban kalimpaltunk vele, ugyetlen csapoknak ereztuk, kb a 3-4. nap ota elvalaszthatatlanok vagyunk. Panninak volt az elso nap olyan gondolata, hogy megszabadul tole, ma aldja az eszet, hogy nem tette!
Ne csomagolj nylonzacsiba! Roppant zavaro a keszulodesnel, akar este akar reggel a csorgese!
Tenyleg jol jon az eloszto! Keves a konektor, sok a toltendo mobil!
Ez nem felszereles: ha teheted, alaposan nezd meg, melyik szallast valasztod! Altalaban nem az elso utadba akado a legjobb! A napi 2º-3º km utan szand ra azt a 2-300 m-t, nezz korul, es mielott kifizeted, nezz be a szobaba! Ne vegyel zsakbamacskat! Ha birja a penztarcad, meger 1-2 euro kulonbozetet egy nyugalmas, kenyelmes alvas. Naggggyon szarcsi hulla faradtan, kialvatlanul utra indulni!
Ugyes, praktikus huzasnak tartom a tomlobol, thermosbol kivezetett muanyagcsovet ivashoz. Roppant megkonnyiti a dolgod, nincs annyi macera az uveged elohalaszasaval, kupak letekeresevel, amihez legalabb 2 kez kell, akkor meg hova teszed a botod, szoval tok jo!!!!! Szerintem, igy tobbet is isznak az ezt hasznalok, ami rendkivul jo az izuleteknek. Apropo!: Naggggyon fontos!!!!! 10 km-enkent 1 l viz!!!!!!!!! Kikeszul a labad, a forgod, a mindened, ha nem tartod be!
Ruhacsipesz kell!!!!! Nem art, ha duplaja a szuksegesnek, ugyis elhagyod :-)-belolunk kiindulva :-)
Nekem nagyon jo a szeles karimaju szalmakalap, nem egeti a nap a nyakam.
Egy konnyu , de nagy kendo! (ezt az otletet en is kaptam, es halasan koszonom! ) : derekadra kotve szoknyakent, folyoparton, pihenoben magad ala teriteni, bevizezve 40 fokban a nyakadra tekerni, zuhany utan furdokontoskent magadkore csavarni, es ha forro az este, halozsak helyett ezzel takarozni.

3 megjegyzés:

  1. Szia Kinga,
    Ma végre eljutottam odáig, hogy az összes bejegyzésedet elolvassam :-), ez azért nagy szó, mert csak a lányok gépe használható a házban. Egyébként Vercsi (Repce) elsőként ment végig a soraidon. Ez nagyon meglepett, mert nem gondoltam volna, hogy érdekli ez az egész, és mégis. A másik érdekesség, hogy Kati is éppen ma jutott hozzád, pont amikor elvileg a vecsési időszak következik kb.
    Egyet tudnod kell: veled vagyunk lelkileg és szurkolunk Nektek.
    Sok puszi
    Éviék

    VálaszTörlés
  2. Katuska! Evi! Latjatok, igy mukodik! Ezen mar nem kene meglepodnom, es megis minden ilyen felismeres egy oromteli gyonyoru "szorprajsz" :-)
    Millio puszi nektek, orulok, hogy itt vagytok! Puszilom az osszes kolkot!

    VálaszTörlés