2010. július 6., kedd

Tosantos-San Juan de Ortega 24 km
A mai csodammal kezdem, mert nem terek magamhoz a meglepetestol, gyonyorusegtol! Ugye, tegnap irtam, micsoda makja van a magyar sracnak, akit az az ember vitt be a korhazba, aki az utat kijelolte. Olyan szivesen lattam volna ot, tobbszor eszembe jutott. Peter mutatott rola fenykepet, igy tudtam, hogy nez ki. Es, ma beertunk San juan de Ortegaba, egy gyonyoru kolostorba, ahol a szallasunk van, es ki jon velem szemben....? Igen-igen-igen! Odamentem hozza, kerdezem, o vitte-e a magyar fiut 3-4 nappal ezelott az elsosegelyre? Mondja, hogy si-si. Akkor te jelolted ki az utat a sarga nyilakal? Si-si, mondja, de kerdezi, honnan tudom? hat, nehany napja lattam rolad fotot, es megismertelek! Boldog volt, mondta, hogy jo szemem van, jol figyelek! Fenykepezkedtunk, es megkinalt egy cigivel, majd kikoptem a tudomet:-)

Tegnap este meg gondolkodtam a vasarlasomon, a gyulekezo pattanasaimon, (valoszinu, ez a meregtelenites miatt is van)a nap kozbeni lelki melypontomon, mire bevillant, hogy nana!-ez nem is lehetne maskent! 14 eves vagyok :-) Tele a teenager (Zsuzsi, ez a te szavad:-) ) kor fajdalmaival, zavarodottsagaval, bizonytalansagaval, mikozben nocisedem :-) (csajszis ruhak) . Eszembe jutott, apu mennyire nem engedte, hogy megnovesszem a hajam, es most 42 evesen itt lobog utanam ez a "lobonc", es hiaba volt meg szuletesem ota a fulbevalom, csak ekkor lyukasztatta ki anyu a fulem. Most szuletett Zsuzsika-muzsika_nyunyoka. OOOOO, de szerettem volna meg egy-ket lyukat a fulembe, de eselyem nem volt ra, hogy ezt a hobortom valamelyik szulo finanszirozna, igy alufoliabol kis gombocokat gyurtam es technokollal a fulemre ragasztottam :-) :-) Aztan kifurtam magamnak a fulem! Alltam a tukor elott, majd mar guggoltam a fajdalomtol, volt, hogy 1-2 orat is eltartott a muvelet. Erre ma mar nem lennek kepes! Ebbol latom ma mar, mit meg nem tettem egy kis lanyossab megjelenesert! na, meg aztan nem semmi idoket elt meg a csaladunk ilyen ido tajt, borult minden addigi rend, csupa kesze-kusza bizonytalan helyzet allt elo, ami akkor a nagy zurzavarban fel sem tunt, annyira a tulelesre koncentraltam, hogy legkozelebb felnott koromban jottek elo ezek az elmenyek, valahol a melyrol feldolgozasra varva. Remelem, mar sikerult tuljutnom rajtuk, helyierteken kezelem oket, es latom mar az akkori hogyanokat es mierteket.

Tegnap este talaltam egy bolhat a halotermunk padlojan, Bettyvel egesz ejszaka vakaroztunk, mint kiderult a semmiert, mert egy csipes sincs rajtunk, na de hat a tudat..:-)
Reggel Panni 1 oravak korabban indult, mint mi, akik fel 7 kor kezdtunk a napi gyaloglasnak. Permetezett az eso, nem volt veszes, meg az esokopenyt sem kellett felvenni, es rendkivul jol esett a huvos szel. Igazi zarandokoknak kedvezo idojaras-allapitottuk meg Bettyvel. Nehez volt a hatizsakom, nyomta a vallam, es elkonyveltem magamban, olyan vagyok, mint a banyalo, akire ha plusz egy csilet akasztanak, mar nem indul el :-) ez az egy-ket ruci is erezheto! Igaz, kaja is volt a cuccban, amit az ut menten el is fogyasztottam. Mondtam mar, konnyebb a hasamban vinni, mint a hatamon. Errol mindig eszembe jut , hogy "inkabb sorhasam legyen, mint pizza-hat-am" vicc :-) Ja ! A lohoz meg annyit, hogy tegnap megmasziroztam a lanyok labat lobalzsammal, hulyeskedtunk, hogy remelhetoleg nehany loerot sikerult beletunkolnom a labukba, es igy jobban birjak majd a mai emelkedot. Erre szukseg is volt, lsd alabb!
Gyonyoru volt a taj! Nekem valo a terep! Mentunk vegre fel-le-sikon, ami kifejezetten jol esik, mert mindig mas izmainkat hasznaljuk, igy nem farad el annyira a lab. Vegre megint erdoben jartunk, arnyas lombos fak es fenyok kozt. Ez a kornyezet nyugoz le a legjobban. ezek a kis erdei osvenyek olyan titokzatosak, sejtelmesek! Bettyvel vegig beszelgettuk az utat. Ma jol esett a dumcsi neki is, nekem is. Tema volt az agykontrol, a lelki-szellemi fejlodesunk, beszelgettunk a csaladrol, es ami csak eszunkbe jutott. az erdo szelen bicajosok kiabaltak felenk, es mutogattak valamit. Betty szolt nekei, hogy no-no. Mondom neki, menjunk mar oda, olyan kedvesen kinaljak! Ja! Azt mondja Betty , hogy azt hitte, valami elhagyott cuccot mutogatnak, nem a mienk-e? Kaptunk toluk oliva bogyot, nagyon jol esett a sos! Mi meg kekszet adtunk cserebe. Sokszor meglepjuk egymast valamivel! Tegnap salataval kinaltak, ami mar nem kellett, mert elotte vacsiztunk, es fagyit kaptunk. Mi is osztogatjuk a feleslegesse valt ennivalonkat, vagy eppen a markunkban levo, ut szelerol szedett szamocankat. Meg egy japan lanynak is sikerult a szajaba nyomnom parat, amire kesobb Panni hivta fel a figyelmemet, hogy ez nagyon nagy erdem, mert ok nagyon intimek, nem szeretik az ilyen tulzott kozvetlenseget. ugy latszik itt ok is masak.
Nagyon konnyunek tuno 24 km utan megerkeztunk a mar emlitett helyre, es Panninak se hire, se hamva. Felhivtam. Kiderult, hajnalban 2 spanyol fiuval vagott neki az utnak, elvetettek egy nyilat, es plusz 8 km megtetelevel jut el idaig. OOOOOOOO! Szegeny! Nagyon kimerult, mire beert! Lett is egy ujabb vizholyagja. Egyre tobbeknek tunik fel a hatizsakjanak merete es sulya, de meg mindig allitja, hogy ez neki meg sem kottyan! Irigylem! :-)

Tegnap Bettyt is, es engem is megcsokolgatott egy-egy bacsi, jelezven, mennyire tisztelnek minket, akik az o orszagukba jovunk zarandokolni, es megtesszuk az utat, amit egyszer ok is talan...

Akik indultok, keszultok uzenem nektek! (Bettyvel ma ez is tema volt) Kar kihagyni az 1., 2. napot, vagy esetleg Pamplonatol kezdeni csak. Ez az elso emelkedo, ahogy feljutsz, felersz a csucsra, ez valami olyan erteket ad az utnak, ami potolhatatlan. Mi ezt igy eltuk meg.

Estenkent, 1º orakor, mikor alusni keszulunk , meg teljesen vilagos van. nagyon furi igy lefekudni! :-)

A napi km-eink vegen mar alig varjuk, hogy lepihenhessunk, alhassunk egy jot! Mikor vegre agyba kerulunk, izgalommal varjuk a regelt, milyen uj csodat hoz a holnap.

Vigyazni kell arra, mit mondassz, mit gondolsz! Teljesul! (lsd utat kijelolo zarandokkal valo talalkozas, es meg sorolhatnam) Viszont, nem mindig ugy kapod meg, ahogy szamitottal ra!, es lehet, hogy vegul nem is lesz oromed benne! Ezert nagyon korultekintoen, gondosan megfontolva kell kerni! Eppen ezert:
Anyu! Az elobb felhivtal valamiert! Nem azt fogom kerni, amit mondtal , hanem, hogy tortenjen ugy, hogy szamodra a leheto legjobb legyen!!!!!!!
Vegul megosztom veletek a mai uzenetemet, amit kaptam:
A Vilagbol annyi a mienk, amennyit meglatunk belole!
Nekem egyre tobb!!!!! :-) :-) :-)
Puszillak benneteket!

5 megjegyzés:

  1. Szia Kingi!
    Élvezettel olvasom naponta a bejegyzéseid.Örülök, hogy ilyen stram barátnőm van.Kívánok Neked sok erőt és kitartást.
    csók,Móni

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Kingikém!!!Pancsikám, gyógyítgasd a lábad, s a terheidből annyit cipeljél, amennyi jól esik.

    Puszi: Anyu

    VálaszTörlés
  3. Most sajnos nem fogom tudni olvasni az írásaidat, de hétfőn este bepótolom. Fannikával remélem találkozunk a sound-on. Nekem nagyon gyorsan telik az idő, lassan kevesebb lesz hátra, mint amennyit megtettetek. Üdv Bettynek és Panninak is! Jó utat, Enikő

    VálaszTörlés
  4. Szia Kingiiiii :)
    Imádom az írásaidat, gondolatban végigkísérem az utat, próbálom elképzelni a tájat is, ahogy olvasom. Tegnap úgy belemerültem az olvasásba, hogy továbbmentem a villamossal a kelleténél:)
    Nagyon ügyesek vagytok, kitartááááááás!
    Puszi: Claudia

    VálaszTörlés
  5. Cijjja Claudika! Orulunk, hogy velunk vagy! Adikarol mi hir? Meg nem jelentkezett! Jo lenne tudni rola, es Zsuzsiekrol is! remelem, otthon rendben vagytok! Puszi
    K

    VálaszTörlés