2010. július 12., hétfő


Terradillos de los Templarios-Calcadella de los Hermanillos 27 km

Tegnap delutan Pannival megbeszeltuk a tovabbi utunk menetrendjet. O Leont erzi fontosnak, hogy megnezze, ott tobb idot akar tolteni, nekem a 24-i beerkezesemre kell koncentralnom. Igy egyeztetnunk kellett, kielegitheto-e mindkettonk igenye ugy, hogy egyutt erkezzunk be. Kozos nevezore jutottunk: Leonig az o utemeben haladunk, onnan viszont tartanunk kell a napi 31 km-es atlagot az elkovetkezendo 1º napon keresztul. Szerintunk ez mar lazan menni fog, a 27-28 km -ek utan 1-2 ora kornyeken lazan setalunk be a szallashelyre.
Kicsit nehezen aludtam el a nagy udvrivalgastol (nyertek a spanyolok!), de nagyon jol telt az ejszaka, reggel meg huztam volna a lobort! 6 km utan alltunk meg reggelizni, tojasrantottas szendvicset ettem. ezt a finomsagot! :-) A fele fert csak belem, a masik felet a kovetkezo megallonal a nemet fiunak adtam. Mar megint etetek:-) Es mi lesz holnaptol! Akkor mar 2 babarol kell gondoskodnunk, mert kiegeszul a csalad az edes-gyonyoruseges kis csipogoval, Juliskaval.
Panni nagy fajdalmakkal kuszkodve ert be minket, es nehany gyogyszert is bevett, hogy csillapitsa kinjait. Mi viszont mar indultunk volna, es mikor azt mondta, nincs ram szuksege, el is indultam Bettyekkel. ennek a dontesemnek azon tul , hogy villamgyorsan sikerult meghoznom, azert tulajdonitottam jelentoseget, mert a tegnepi orosz no megjegyzesein eleg sokat gondolkodtam, pedig eleve ereztem a irracionalitasat. Az utam nagy resze azzal telt, hogy rendeztem az erzeseimet a hugom viselt terhe, fajdalma , es az ebbol ram iranyulo nyomas kozti osszefuggest tekintve. rengeteg gondolat, igazsag es igazsagtalannak velt vagy valos dolog cikazott a fejemben. Meg kell e ertenem ot? csak azert nem hagy hatra dolgokat , mert en mondom? Mi dolgom/van-e dolgom ezzel az egesszel? es vegso konzekvenciakent levontam, nem mindenkit tudok, nem mindenkit kell megmentenem. Csak, es kizarolag, aki keri, aki elfogadja. tudtam en ezt eddig is, de nem ertettem, nem volt az enyem ez az igazsag. pedig szamtalanszor tapasztaltam mar sajat boromon, hogy ezzell dolgom van, ezt tanulnom kell! es, hogy ezt a reszet az eletemnek/tetteimnek innentol kezdve jol tudjam iranyitani, valoszinu egy ennyire kozeli szemelyt kellett latnom kinlodni, szenvedni, mint a sajat testverem! Es nem hallgat ram! Ellenall!
es ez kenyszerit maskent latni/atertekelni a "mindenkit meg kell mentenem" kenyszeru erzeset. Nem kell!!!!! Ot sem tudom!!!!!! Es edes, dragam, lehet, azert tetted, hogy engem tanits! tanits arra, hogy annak nyujtunk segitseget , aki keri!!!! Es, mire beertem a mai vegallomasunkra, egesz tisztan lattam a hogyan tovabbot, a hogyan helyesent! Majd egy fel ora mulva megerkezett Panni, mosolyogva, feldobva, fajdalom, es 3-4 kg minusz nelkul. kidobalta a feleslegeit a zsakjabol.!!!! ezert konyorogtunk neki napok ota, es a megoldas mennyire maskent szuletett meg! Nekem kellett letennem a terheimet, hogy o le tudja tenni a sajatjat! Amint en tulleptem ezen a kerdesen, szerintem percre pontosan o is! Es, most vegszora, ahogy ezt leirtam, megerkezett mellem, es simogatja a hatam, mert bogok, pedig nekem kell az ovet, mert sokat szenvedett, hogy tanithasson! Na, persze, azert ebben benne volt Laci keze is, o is beszelt reggel Pannival, ezek szerint o jobban meg tudta gyozni! Ettol fuggetlenul en megiscsak az elobb leirtakkent eltem meg!
Igy mar egeszen biztosan birni fogjuk a 3º-31 km-eket!
Tul vagyunk az ut felen, mind a napok szamat tekintve, mind a km-eket. 16 napja jovunk a 28-bol, es kb 34º km all elottunk a 8ºº-bol. Mar ki tudjuk mondani, hogy jovo heten megerkezunk Santiagoba!!!!!! :-)
A mai gyaloglas kozben megalltunk egy kutnal. Bettyek indultak tovabb, en maradtam. tetszett a kornyezet, az arnyat ado fak ala lefekudtem egy padra, bamultam a kek eget, es boldogan elvoltam-erre mondjak, mint a befott. Majd meglettam egy hintat a kozelben, es felpattantam ra, es csak loktem-loktem magam es lengtem-ringtam elore hatra, fel-le. Nem tudom, Panni hol hagyhatta el a cuccait, de hogy hozzam ekkor erhetett el, mert felszabadultsagot, es oromet ereztem. Akkor meg nem tudtam, mitol!!! :-)

Felhivott ma Moncsi, akire nagyon sokat gondoltam tegnep. Mar-mar a kezemben volt a telefon, hogy felhivjam, de gondoltam, legyunk maaaaa nagylanyok, nem hivogatjuk egymast ilyen tavolsagrol, hogy szia, csak meg akartam kerdezni, hogy vagy? Ez otthon megszokott, de itt....hat megiscsak.....:-) ;-) Azt hittem , azert jart annyit a fejemben, mert a most atelt idoszakomban nagyon sok idot toltottunk egyutt, jokat nyaraltunk, foztunk, es elveztuk, hogy fiatalok, szepek vagyunk :-) Biztos ez is benne volt, de kiderult, tegnap volt a szulinapja. Ezt otthon is kepes vagyok elfelejteni :-( (bocs, Moncsi, mar lassan hozzaszoksz) , de itt legalabb mar kaptam jelzest feloled, hogy dolgom van veled! :-)
A ut szinte egy szemely mivoltjat olti....., ahogy haladunk elore, egyre inkabb! Ez a jelzo keves ra!Egy velem egyutt rezgo, engem segito, nekem jeleket ado Mester! Becsukott szemmel lehet ra hagyatkozni, de meg nem mindig merek:-)
Veletlen lehet, hogy a spanyolaok szent Jakab eveben nyerik a VB-t? Szerintem nem......!!!! :-) :-)
Mara ennyi, mert hivnak a babaim, es vegre beszelhetek mindharommal!!!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia Kingikém!!!
    Amiről ma telefonon beszéltünk.
    Aquinói Szent Tamás állítólag így imádkozott: "Atyám, add meg a bátorságot, hogy meg merjem változtatni azt, amit meg tudok változtatni! Add meg a türelmet, hogy el tudjam fogadni azt, amit nem áll módomban megváltoztatni! S add meg a bölcsességet, hogy különbséget tudjak tenni a kettő között!"

    Puszi százezerbillómillió: Anu

    VálaszTörlés
  2. Szia Kingi!
    Jó volt tegnap beszélgetni! Hiányoztál a társaságból, dehát mindjárt jössz haza :)
    Puszik
    Ritu

    VálaszTörlés
  3. Szia Ritu! Remelem, lesz meg idonk dumcsizni! Majd figyelunk ra, hogy legyen! OK?
    Puszi

    VálaszTörlés