2010. július 7., szerda

Meg indulas elott arrol beszeltunk, milyen jo, hogy tobben megyunk egyutt! Nyilvan, mindenkinek lesz melypontja, de a nagy szamok torvenye szerint nem egyszerre tor rank, igy majd atsegitjuk egymast. Ilyenkor lep a szinre Murphy, es ami pici valoszinuseggel letrejohet, azt idekavarja! Bettyvel mindketten nagyon kivoltunk, nem tudtunk mit kezdeni magunkkal, majd figyelmeztetett, hogy ezt nem igy beszeltuk meg! Had legyen a mai nap az ove! Csak a sajatja! Csak a sajat melypontja! Atengedtem neki:-) Ezek szerint nekem hatra van meg egy? :-(
Ha az elozo bejegyzesem kicsit siralmasra sikeredett volna(nincs ido atolvasnom) , szolok!: Nem kell mentohelikoptert inditani ertem! Mar 1º-es skalan 5-os-re erzem magam! Happppppy!!!! :-)
Megjelent nehany arc a start-team-bol. Pl a szamocaval teletomott japan kislany es a golyalabu olasz csajszi!
Hogy tudunk orulni egymasnak!!!!!!!!! :-)

5 megjegyzés:

  1. Údejó, hogy ennyit írtál :) Már úgy vártam :) mennemkell függő lettem. Többször is elolvasom, amiket írsz. Ádival minden oké, készülünk Soundra, jóóó lesz. Még jó hogy van internet a telefonomon, és onnan is követhetlek!!!! Juhúúúúú :) Reggel úgy fogok felkelni, hogy pozitív energiát fogok küldeni, remélem meg fogod kapni :)
    Sok sok púúúúúszíííííí

    VálaszTörlés
  2. Hali Nagylány!
    Én csak most itt, mert tudod pörgök, mint mindig. Mostantól viszont rendszeresen. Nagyon élvezem amiket írsz. És igen, hiszek az energiákban. Több caminostól is hallottam már, hogy akire gondolt a tudatalattijában, az megjelent. Ott a semmi közepén, pontosan úgy ahogyan Te leírtad. Az első kép ami felugror, az első közös bicajtúránk :) Látod azóta mennyit erősödtél? Élvezd a csodát és vedd észre a jeleket! Puszik

    VálaszTörlés
  3. Szia, szia. Csak lazán és mosolyogva. :) Ha elfáradtál, pihenj. Valahol egyszer azt olvastam, hogy elfáradás előtt kell pihenni, mert akkor nem fáradsz el. Szóval csak figyeld, ápold, élvezd, magadat. Ebben a korban sok mindenről tudva/tudatlanul dönt magáról/sorsáról az ember. Kitartás, mindenki drukkol Neked.

    VálaszTörlés
  4. Hát mi van, mi van, mi van, hiányzik az újabb fejezet! Nem teljes az este, ha nem olvassuk a folytatást. Remélem minden okés. Most készülsz az érettségire?

    Pusz: Anuka

    VálaszTörlés
  5. szia Kingi :)

    Zebike mesélte, hogy "beszéltetek" ma :)

    kívánom, hogy a mai napotok szebb legyen a tegnapinál, ha leírod, megtudjuk! :)
    ölellek Titeket, pihenjetek!

    VálaszTörlés