2010. július 14., szerda


Mansilla de las Mulas-Leon 2º km

Tegnap nagyon kellemes, pihenos delutant toltottunk el a szallashelyunkon. Gonyoru viragos belso udvaran jokat beszelgettunk a tobbiekkel, jo volt egy kis lablogatas, semmitteves. Panni meghagyta nekem egy fel dinnyet, mikor belekostoltam, ereztem, hogy ez megrohadt:-) Koptem is ki azonnal! :-) Ezt latta Carlos (Panni egyik nap vele gyalogolt egy szakaszon), aki azonnal megfelezte velem a tal salatajat. En meg hozzaraktam a paradicsomomat, olivabogyomat, igy jo, tartalmas vacsi kerekedett. Nehezen aludtam el. "Csotoresunk " van :-) Nagyon sokat jarunk pisilni, pedig nem vagyunk felfazva. Bocs a temaert, ez csak azert erdekes, mert az elso napokban meg szinte minden folyadekot felszivott a szervezetunk, amit magunkba toltottunk.
Reggel szokasos idoben, meg sotetben indultunk, tudtuk, hogy a mai napi szakasz nem lesz tul hosszu. Kapkodtuk magunkra a pulovareket, szeldzsekiket, szinte dermeszto volt a hideg, es viharos a szel. Kezdett vilagosodni, es az egen megpillantottunk egy hatalmas felhot, amit legyezo szeruen fujt szet a szel, egesz pontos szt Jakab kagylot formazot belole. Felbkkant a Nap is es egyben felelmetes de csodalatos hatteret adott a jelensegnek. Borzongtunk a latvanytol, percrol -percre valtozott a feny, de a jel sokaig az egen kisert minket. Fel kellett venni a napszemuvegweinket, mert a port folyamatosan a szemunkbe hordta a szel. Kuszkodtunk, hogy ellenalljunk az erejenek, eloredolve, fejet lehajtva, lobogo ruhaban rottuk a km-eket.
Rettenetesen megfajdult a labam. Merges, duhos letem . A kutya mindenit, miert nem hagy mar beken az ut a kulonbozo kellemetlensegek rampakolasaval? Ha a zsak nem nehez, a szemembe fuj egy homokszemet a vihar, amit 2 oras kuzkodes-konnyezes utan sikerult kikergetnem, ha ezen tulvagyok, olyan fajdalom kinoz, hogy csak bicegve tudok jarni, minden lepessel azt erzem, egy kes hasit a labfeembe. Kozben meg allandoan pisilni kell :-) Szegeny embert az ag is huzza:-)
persze, van ennek racionalis magyarazata is, 5ºº km van a talpjainkban, biztosan meg van eroltetve. Az elejen azt gondoltuk, azert faj, mert hozza kell szoknia. A kozt olyan gyors volt az atmenet, hogy eszre sem vettem azt az idoszakot, amikor hozzaszoktam az uthoz :-) Ugy ereztem, van ennek a labfajasnak valami ezen tuli, lelki eredetu jelzese is. Tudvan, hogy Evanak van olyan konyve, amibol ki tudja olvasni a tutit :-) , megkertem Zsoltot, hogy intezkedjen. Vissza is hivtak. :
A vegtagok a lelek hajlekonysagara, mozgekonysagara utalnak. (Ez ok) A lab a egyensuly-allas-jaras-uton haladast jelzi. Ha faj, talan letertel a helyes utrol, vagy a helytelent helyesnek veled. (na, eppen most nem erzem ennek a ram vonatkoztathatosagat) hacsak , nem, visszagondolok a most megelt idoszakra, mikor Vecsesen laktunk, es zoldsegeseink voltak. Soha nem tudtam jo erzessel gondolni erre az idore, rengeteg kuzdes, faradtsag, eredmenytelenul, erdemtelenul elpazarolt, elpocsekolt energiak idoszaka! Labfej: allokepesseg, allandosag, alazatossag es a GYOKERET VERES. Na, ezzel mar lehet dolgom! (Berlin elott egy honappal kezd tudatosulni bennem az elottem/elottunk allo feladat . csupa jo erzes van bennem ezzel kapcsolatban, de eddig a "csinaljuk, had szoljon" elven alltam hozza, most mar erzem a sulyat, felelosseget .
Vedeni az allaspontot, kiallni magamert. (ezt eddig mindig a jo nagyra nyitott szammal igyekeztem elerni, igen, ezt is lehet maskent, csendesebben, megfontoltabban, inkabb esz ep ervek alapjan. Pedig annyiszor eszembe jut a keresztanyam, mikor azt mondta egy duhkitoresem alkalmaval, hogy "miert gondolod, hogy ha hangosan mondod, jobban igazad lesz" ? ") Labtorlokent viselkedem, vagy en torlom a labam valakibe. .. Hat, ezzel remelem, nincs dolgom, de szoljatok, ha megis!!!!!! :-)
Megerkeztunk Leonba, es egy jo nagy alvassal folytattam a napot. Bences kolostorban lakunk, joval kulturaltabb, tisztabb, mint a mar sokat emlegetett szt Clara. El vannak kulonitve a ferfiak es a nok. Jot mosolyogtam, volt egy hazaspar, akik ma, innen indulnak, azonnal az elso nap szetszakitjak oket. Nem tudom, eszukbe jut-e elgondolkodni ezen? :-) -ha csak annyira nem, hogy jobb lett volna egy panzioban :-)
Ebredes utan varost neztunk, es betertunk egy gyogyszertarba, ahol leseres magassag es mittomenmilyen sulymeres volt. Pannival milimeterre egyformak vagyunk, 17º cm-esek . Ez tok furi, mindig magasabbnak gondoltam magam nala. Lehet, hogy valaha igy is volt. ..... Fogytam! Ezt eddig is tudtam, de most papiron kinyomtatva is lattam! Minimum 4 kg olvadt le! :-)
Megvettuk a gyogyszert a fajos labunkra, azt mondtak, 2-3 nap, es jo lesz. Ha megsem, akkor gumibogyoszorpot veszunk, es beugralunk-pattogunk santiagoig.
Megneztuk a katedralist! Csodaszep! Google!!!!! Ajanlom!!!!!!
Panni most irt sms-t, talalt kremet a kezunkre Szornyu, hogy ki van cserepesedve :-( Megtette a Lisi es a szel a hatasat.
En most, jelentem, kiulok egy etterem teraszara, eszem egy tal tesztat, iszom egy pohar vorosbort, es keszulok a holnapi naptol kezdodo hosszu -hosszu km-ek megtetelere. Holnap terdelorajtbol indulunk :-)
Millio puszi nektek!

5 megjegyzés:

  1. Kingikém!
    Ha már felteszel egy kérdést, megtetted a fél utat a válaszadásra.
    Ezt sem én találtam ki, ma olvastam!!!

    Puszi 111111100000000000
    Anyu

    Ja, és ha elfáradtok, ne kínozzátok magatok, szálljatok fel buszra. Nem történik semmi baj, ha 50 km-t nem a fájós lábaitokkal, hanem 4 keréken tesztek meg. Ne keserítse meg a további örömötöket valami csúnya izom,- ín,-lábgyulladás.
    Puszi, puszi, puszi!!!

    VálaszTörlés
  2. Puuuuuuszi Anyu! Kosziiiiiiiiii! Millio puszi, mar nagyon varlak Santiagoban!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusak vagytok. Kitartást és sok erőt. Csak lazán és könnyedén.

    VálaszTörlés
  4. Szia Kingi!
    Az előbb leírt megjegyzésem elszállt, nem tudom, hogy miért, eddig ez nem fordult elő.
    Lehet, hogy valaki nem akarta, hogy eljusson hozzád, amit írtam? De a lényeget leírom még egyszer: A B.soundon találkoztam Fannyval, Claudival és Ádámmal is. Tegnap pedig Juliskával beszélgettem a tiszaújvárosi strandon. Jól vannak. Olyan élményszerűen írsz, hogy meggyőződésem, Berlinben meg kell írnod belőle a saját könyvedet!
    Kitartás a fájó lábadnak, millió puszi: Enci

    VálaszTörlés
  5. En is ugyanerre gondoltam...marmint egy konyvre! ;-) Mar ugy varom minden nap az ujabb fejezeteket; "izgi" es sokszor olyan meghato,hogy 'szirdogalok isz' rendesen, aztan percekig csak ulok es gondolkodom a leirtakon...
    Varunk titeket nagyon!
    Millio puszika!!! Nyunyo

    VálaszTörlés