2010. július 9., péntek

HONTANAS-ITERO DE LA VEGA 29KM
Ejszaka leszakadt az eg. Olyan dorgesre , villamlasra ebredtunk, hogy beremegett tole az agyunk, a gyomrunkban ereztuk az erejet. Hirtelen jott, hirtelen maradt abba. Majd egy ora mulva ismet kezdte, iszaonyu mennyisegu csapadekot zuditva le a varosokra, utakra. Lehetetlennek tunt az indulas, de mikor eljott a szokasos keszulodes ideje, vezenyszora abbamaradt, es, mint ha mi sem tortent volna, kezdett kisutni a nap, es normal rendjebe visszaterni a termeszet. Ismet konnyu leptekkel indultam, minden reggel eszembe jut a 3 kg, mekkora tehertol szabadultam meg! Megmasztunk egy nagy emelkedot, ami mar nem jelent gondot, lasan, megfontoltan, tudatosan lepkedve konnyen teljesitheto. Viszont beazonositottam az erettsegimmel, ami nem volt egy lakodalmas menet, de legalabb ezen is tul vagyok! es meg mindig lazan mentem, a baranyfelhok arnyekaban, melegben, de friss fuvalatokkal kiserve. Miota az utat jarom, megkoszonok minden lenge szellot, frissito zaport, es es szazszor atertekeltem mar a melegrol alkotott kepem.! A terep nagyon nehezen jarhatova valt csapadek miatt, bokat, inakat probaratevo vizmosta talajon lepkedtunk. Megis jol voltam, nem ereztem faradtsagot, turheto volt a meleg. Egy szoval igen jol voltam!!! :-) tehat behoztam magam, a velem egykoruakat, helyemre kerultem vegre! Mi bajom is lenne??? Leerettsegiztem, azt csinalok, amit szeretek, es enyem a vilag legszebb ferfija!!!! enyem! enyem, en meg csak az ove! Lebegtem a magunk kore gyartott rozsaszin kodben, agyam, testem, minden porcikam elontote a szerelem csodaja, mikozben nem vettem, /vettuk eszre a benne rejlo kiteljesedes lehetoseget, csak birtokolni vagytuk egymast. Eleg sokaig elvoltam a 18 eves korom koruli gondolatokal mire egyszer csak felremlett, majd bevillant az, amire eddig kerestema valaszt? Miert vagyok en itt? Mit keresek a Caminoban? Mit akarok ezzel elerni? Volt, aki azt hitte, bizonyitani akarok. Ugyan mar! Kinek? Mit?..... De nem tudtam miert rovom a km-eket, mikozben megelek rengeteg gyonyort, rengeteg fajdalmat! Es most, hogy tudom, erot kaptam! ertelme lett a zarandoklasnak, tudom mar mit csinalok!
UJRA ELEM, FELDOLGOZOM ES HATRAHAGYOM MINDEN EGYES SERELMEMET, BUMAT, BANATOMAT, MEGBANTOTTSAGOMAT, HARAGOMAT, BUNT, AMIT ELKOVETEM, ES BUNT, AMIT ELKOVETTEK ELLENEM! NEM ELFELEJTEENI AKAROM! sOT, TUDNI! vILAGOSAN LATNI, MI, HOGYAN ZAJLOTT, ES ENNYI IDO MULVA, ILYEN TAVOLSAGBOL RANEZVE UJRAELNI, MEGDOLGOZNI. ES PONTOT TENNI A VEGERE HATRAHAGYNI! 1-5-10-5ºº KM-RE A HATAM MOGE, ES VISSZAMOSOLYOGNI, visszanevetni RA! MEGVAGY BUDOS DISZNO! ELKAPTALAK, TOBBET MAR NEM KISERTESZ! TOBBE MAR NEM HATSZ RAM!

EZT ADTA MA NEKEM A MESETA!

Ezzel a tudattal, uj felismeressel ertunk be a szallasra, ami olyan volt a forrosagban, mint egy oazis. Medence, bar, etterem, es minden foldi jo!!!! Furdes, mosas utan aludtam egy nagyot, majd jol bevacsoraztunk. Osszeismerkedtunk egy sloven csaladdal, akik harmadszor menek vegig a caminon, sejtesem szerint vallasi indittatasbol. Most a 6 gyerek kozul a legkiseb, egy 16 eves kislany van veluk, a testverei kerekparral menek. azt mondja, o jobban elvezi a gyaloglast, van, hogy 50-52 km jut neik egy napra.
Ennyit mara......
puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése